Tuesday, December 03, 2013

Anneyonghaseyo!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM




Dah lama aku menghilang,akhirnya aku kembali. Kadang rindu menyepi. Tapi apa-apa pun anggap la aku seorang blogger baru. Walaupun hakikatnya tidak.bahahahaha.







Dengan rasminya selamat berkenalan semua. Jangan malu dan jangan segan tau nak komen kat blog aku yang tak seberapa ni. Maaf entri pertama memang akan selalunya membosankan.Muahahaha..


"Kadang kita terlalu lama melihat pada pintu yang tertutup, sehingga buta mata untuk melihat pada pintu yang sedia terbuka."


Nukilan Sang Ratu: Masalahnya apa kaitan kata-kata di akhir entri ni dgn post pertama aku
                                   ni?Eh.


2 comments:

Azzarina Shukor said...

Assalamualaikum... mari datang ke dunia blogger.. hehe saya pun blogger baru nak kembali setelah spm. selamat snggah ke blog saya gak

Unknown said...

@Azza Rynna

Waalaikumsalam.. Oh ya ka? Da lama tak update lah ni..